Welcome / Bienvenu

This blog presents my different wargames armies, after action reports, campaigns which I have run, some scenarios and a presentation of some of the different rules I play. The pages at the top of the blog contain historical information on the periods that interest me. They are an aid to my poor memory, and not in any way exhaustive nor necessarily correct. As I am an Englishman living in France, some pages are in English and others in French...sorry, I am too lazy to translate...

I hope this blog offers you much enjoyment and some inspiration !

dimanche 10 janvier 2016

Apophis

Une fois n'est pas coutume, une image de la "vraie vie", lors d'une visite au Maroc.  Me voilà devenu un fidèle d'Apophis, le Serpent Dévoreur du Soleil dans la mythologie égyptienne.  Oui, chez moi le concept de "vraie vie" est tout relatif...


PS : je suis le mec à gauche, avec les dents

3 commentaires:

  1. C'est pas bien de voler l'identité des gens,moi qui te connait très bien tu ne me trompera pas ! J'espère au moins que ce séminaire au frais de qui nous savons était bien......

    RépondreSupprimer
  2. tu as été soumis au charme de dieu serpent Apophis... où c'est l'inverse...
    jolie photo, j’espère que tu as profité de ce moment privilégié...

    RépondreSupprimer